Analiza skutków podatkowych akcji promocyjnych dla konsumentów

W obliczu rosnącej konkurencji firmy coraz częściej sięgają po różne formy akcji promocyjnych adresowanych do klientów, takie jak konkursy, loterie czy programy lojalnościowe. Działania te mogą generować obowiązki podatkowe zarówno po stronie organizatora, jak i uczestnika promocji.

Nasza oferta:

Kancelaria Paczuski Taudul wspiera firmy w ocenie skutków podatkowych związanych z organizacją akcji promocyjnych kierowanych do konsumentów.

W ramach wsparcie oferujemy w szczególności:

  • ocenę, czy w związku z udziałem w akcji promocyjnej u uczestnika powstaje przychód podatkowy,
  • analizę możliwości objęcia uzyskanego przychodu zwolnieniem z opodatkowania,
  • ustalenie, kto – organizator czy uczestnik – będzie odpowiadał za rozliczenie podatku od uzyskanych nagród.
Linkedin

Anna Paczuska

Anna od początku swojej drogi zawodowej związana jest z rynkiem finansowym. Specjalizuje się w tematyce podatku dochodowego od osób prawnych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych.